Warning: fopen(counters/170006_cnt.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 16

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 17

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 18
:: О нас ::
 
 
AddWeb.ru - раскрутка сайта, 

продвижение сайта
Rambler's Top100 Рисунки, кроссворды, анекдоты, шутки, филателия, нумизматика, ноты для фортепиано, математика, каталог сайтов

Счётчик:
хостов сегодня | хитов сегодня
хитов всего Украина онлайн Неофіційна газета Природа України. Екологія, охорона природи, краєзнавство, туризм... Дерибан Збережи старий Київ ОЛЕГ АНДРОС SOS-animals Green Art ????? Банер Соломенка Здорова Україна
См. новые поступления
в раздел "Карикатуры"

   
НА ГЛАВНУЮ   НА ФОРУМ   ГОСТЕВАЯ
Свобода слова

Київські ноу-хау адмінресурсу

Виступ народного депутата України, члена фракції партії «Реформи і Порядок» Володимира Бондаренка на засіданні Верховної Ради України

7 лютого 2006 року

Наближаються чергові вибори народних депутатів України, депутатів місцевих рад і сільських, селищних та міських голів.

Громадяни України задають питання: Чи знову буде використовуватись адмінресурс? Чи будуть фальсифікації і чорні технології? І хоча президент закликає до чесних виборів, відповідь одна – будуть, але більш тонкі і вишукані.

Я говорю про це тому, що після останніх виборчих перегонів так і не було зроблено відповідних висновків, а винні у фальшуванні відбулися лише легким переляком. Ті, хто мав понести покарання, продовжують готуватися до нових фальшувань, перебуваючи в різних передвиборчих списках. Не кращу роль відіграє й закон про статус депутатів місцевих рад, який гарантує їх недоторканність. Як мухи на мед, до виборів потяглися кандидати з сумнівними біографіями.

Є й проблема недосконалості законодавства в частині використання бюджетних коштів, особливо керівниками різних рівнів, які є кандидатами.

Окрім цього, існує багато інших технологій використання адмінресурсу, які мають на меті спотворити волевиявлення людей. Зупинімося на деяких з них.

Технологія перша «Ефект зозулі». Так зване «розкладання яєць в різні політичні кошики». Цю технологію особливо полюбляють «досвідчені господарники» з числа міських, сільських і селищних голів, які залишаються позапартійними.

Останнім часом багато говориться про політичне структурування суспільства і відповідальність політичних партій за своїх висуванців, однак про яке структурування може йтися, наприклад, у столиці, де київський міський голова О. Омельченко, борючись за третій термін свого обрання на посаду, якраз і пішов шляхом розосередження команди і розкладання «яєць».

Заступники О.  Омельченка І. Лисов та А. Муховиков потрапили до списків команди В. Януковича, В. Борисов і С. Падалка – до «Нашої України», В. Яловий, В. Бідний та В. Кір'ян – до «Єдності» В . Марчука, Л. Георгієвський – до партії А. Кінаха, а М. Голиця та В. Пилипишин пішли у Блок В. Литвина.

Розрахунок простий – прорватися до чергового витка влади через усі без винятку «політичні шпарини» .

Подібна практика «всеїдства» значною мірою пояснює феномен всебічної підтримки О. Омельченка різними політичними таборами. При цьому спектр підтримки парадоксальний: від тих, хто «ТАК!» і до тих, хто «Не ТАК!». Можливо, ВСЕ ЦЕ РОБИТЬСЯ НЕ ЗА ТАК?!

І тут ідеться про технологію другу — «Роздача Слонів ».

Підмічено, що в останні місяці особливо активно роздаються залишки київських земель. Одна депутатка з провладної фракції «пробила» для підконтрольної фірми 68 гектарів, а інший депутат з «когорти наближених» – 18,4.

Тепер вони всім говорять, що кращого мера в Києві, ніж Олександр Олександрович, і чекати не варто!

Досить дивну метаморфозу настроїв можна помітити і в середовищі соціал-демократів (об'єднаних), які після поразки на київських виборах Г. Суркіса паталогічно не любили О. Омельченка, а той відповідав їм взаємністю. А тепер раптом вони стали друзями. Можливо, міський голова все ж підписав документи на земельні ділянки під стадіон «Динамо», тренувальний комплекс у Кончі-Заспі та понад 30 гектарів на вулиці Вишгородській, які кілька років перебували у підвішеному стані?

Діє ця технологія і щодо простих людей, коли їм роздаються гроші громади або муніципальні блага. Все це подається як благодійність керівника, який ділиться з народом «с воїм особистим, кровним». У людей виникає враження про доброго господаря, який з панського плеча роздає добро челяді.

Кожного дня київські муніципальні засоби інформації «годують» киян подібними «слонами” і «слониками».

На перший погляд, усе це – безневинні «рожеві сувенірчики». Але ж коштують вони сотні мільйонів гривень. Узяти хоча б 35 квартир, переданих для прокуратури під цьогорічне професійне свято цієї організації. Такі самі подарунки отримали й інші суміжники за правоохоронною діяльністю .

А чи запитував пан Омельченко дозволу на такі подарунки в тих 140 тисяч сімей київських черговиків, які чекають отримання житла понад 30 років?

Чомусь саме в рік виборів міський керівник особливу увагу приділив матеріальному станові адміністративного суду, передбачивши зміни до міського бюджету та «відстібнувши» кілька мільйонів на ремонтні роботи й оснащення його приміщень. Може, тому, що якраз у компетенції цього суду будуть виборчі справи?

До речі, саме ці «слоники» відіграють ще одну дуже важливу роль, створюючи «дах» для будь-яких порушень київської влади, які все частіше залишаються «непоміченими» для правоохоронних органів. Таке собі «крышевание», як говорять наші російські сусіди.

Та й як можна помічати розбазарювання міських земель тій же Генеральній прокуратурі, яка є одним з великих операторів земельної комерції в Києві?

А може, це і є та корупція, яку наш президент обіцяв викорінити з нової влади? Але то ж з нової, а в Києві вона стара і досвідчена!

Третя технологія також стосується подарунків.

Але їх не вручають, а лише оголошують. Ця технологія називається ПОЦ (передвиборчі обіцянки-цяцянки). Наведемо приклад. Уже не вперше киянам оголошують про обладнання будинків броньованими дверима з кодовими замками. У розпорядженні міськдержадміністрації №751 за підписом О. Омельченка ще 21 травня 1999 року йшлося про такі двері. Пообіцяли, але не зробили. Тепер знову оголосили. Ось це і є ПОЦ. В угодах Київської міської державної адміністрації та Ради ректорів Київського вузівського центру на 2001–2003 та 2005–2008 роки вже обіцялось і знов обіцяється надати студентам пільгові кредити на навчання, виділити кошти на спортивно-оздоровчі табори, 200 квартир для черговиків вузів, накласти мораторій на зростання плати за гуртожитки та побудувати нове гуртожиткове містечко, передати студентам плавальний басейн «Альбатрос», надати фінансову підтримку активу, сприяти працевлаштуванню студентів під час канікул. Усе це так і лишилося на папері. Провалено програму культурного співробітництва зі студентами. Ніхто так і не став свідком днів відкритих дверей у київських музеях і театрах. Не впроваджено й систему контактів із зарубіжною молоддю та багато іншого. Як бачимо, панівним моментом у роботі влади з молоддю є ПОЦ. ПОЦом залишилася також ідея побудови легкого метро на Борщагівку замість «добитого» швидкісного трамваю. Натомість на Борщагівку перегнали вагонний парк колишніх депо, а їхні території забудовують надприбутковим житлом. Можливо, частину обіцянок ті, хто їх давав, просто забули. Хотілося б, аби цей «старечий склероз» гідно оцінили виборці. До специфічних надсучасних технологій влади я відніс би й так зване «Ловіння на ГАК». Кияни добре пам'ятають принципову позицію активістів «Форуму порятунку Києва», які боролись і борються проти хаотичної забудови столиці навколомерськими структурами. Випустивши напругу, що накопичилася в котлі столиці на так званих громадських слуханнях, влада пішла на клонування протестного середовища, створивши ще один актив . Потужна розклейка дорогих кольорових плакатів, сотні бігбордів, телевізійна і радіореклама, десятки тонн буклетів, рознесених по будинках, свідчать про те, що проблем з фінансуванням у цієї громадської організації немає. Та й імідж спочатку формувався пристойний. Була дозована критика влади, але скінчилося все, як і планувалось. Повна підтримка найкращого мера! З плакатів ГАКу ми дізнаємося, що до Київради повинні прийти не представники партій, а професіонали. Це ж які професіонали? Ті, що поділили між собою Пущу-Водицю і Феофанію, тисячі гектарів золотих київських земель та вкрали в громади хлібопекарську і борошномельну промисловість? Чи ті, хто нині активно готує до такої ж крадіжки «Київводоканал» та «Київенерго»? Не належачи до будь-якої політичної сили, ці сірі «професійні пацюки» ховаються за позапартійним статусом з однією метою – піймати на свій ГАК виборців. А список кандидатів, який вони виставляють, насправді ними ж і сформований, і від того, хто з них і скільки за оцінкою киян набере балів, нічого не зміниться. Цю технологію свого часу було відпрацьовано в Санкт-Петербурзі, а нині «перекинуто» росіянами на „провінційний” Київ. Розрахунок на „лохів-українців”, які проковтнуть чергове «озиме покоління». І наостанок – про київські комунальні ЗМІ. Це також технологія маніпуляцій. Зверніть увагу на те, що останнім часом їх діяльність особливо щедро оплачувалася з нашої кишені. За рік на підгодівлю цих ЗМІ пішло близько 50 мільйонів гривень. А хто платить, той і музику замовляє. Тому не дивуйтеся, що ані ТРК «Київ», ані газета «Хрещатик» так і не помітили брудних під'їздів та розритих дворів. Вони не бачать і того, як майже в чотирьохстах місцях столиці кияни воюють з владою за свої подвір'я, зелені насадження чи спортивні майданчики, на яких будуються або плануються житлові комплекси. Ці ЗМІ залишили непоміченою і проблему з опаленням житла в період лютих холодів. Не обговорюються і питання перепрофілювання гастрономів, овочевих магазинів та кінотеатрів у казино та зали ігрових автоматів, де масово калічаться душі київських дітей. Натомість, звучить хвала київській владі, яка готова й надалі нами керувати, забезпечивши третій термін Кучми в Києві.


 

НАША КАМПАНИЯ

 

«Форум спасения Киева» просит депутатов не спаивать свой народ: реклама пива лжёт