Warning: fopen(counters/17501_cnt.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 16

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 17

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 18
:: О нас ::
 
 
AddWeb.ru - раскрутка сайта, 

продвижение сайта
Rambler's Top100 Рисунки, кроссворды, анекдоты, шутки, филателия, нумизматика, ноты для фортепиано, математика, каталог сайтов

Счётчик:
хостов сегодня | хитов сегодня
хитов всего Украина онлайн Неофіційна газета Природа України. Екологія, охорона природи, краєзнавство, туризм... Дерибан Збережи старий Київ ОЛЕГ АНДРОС SOS-animals Green Art ????? Банер Соломенка Здорова Україна
См. новые поступления
в раздел "Карикатуры"

   
НА ГЛАВНУЮ   НА ФОРУМ   ГОСТЕВАЯ
Анонс

"Як суспільству позбутися смертоносної реклами алкоголю і тютюну?"

Прес-служба ФПК

"Круглий стіл" на тему "Як суспільству позбутися смертоносної реклами алкоголю і тютюну?" (Повна заборона реклами алкоголю і тютюну - як один із шляхів виходу із кризи здоров'я нації) відбудеться в приміщенні Інформаційного центру Українського національного інформаційного агентства "Укрінформ" (м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 8/16) 16 лютого 2009 року (понеділок) з 12 год 00 хв до 14 год 30 хв.

Участь в "круглому столі" візьмуть:

народні депутати України Нестор ШУФРИЧ (Партія регіонів), Валерій БОНДИК (Партія регіонів), Юлія НОВІКОВА (Партія регіонів), Олександр ПОПОВ (Партія регіонів), Олесь ДОНІЙ (НУ-НС), В'ячеслав КИРИЛЕНКО (НУ-НС), Леся ОРОБЕЦЬ (НУ-НС), Андрій ПАРУБІЙ (НУ-НС), Володимир БОНДАРЕНКО (БЮТ), Володимир КАПЛІЄНКО (БЮТ) Олег ЛЯШКО (БЮТ), Андрій ПАВЛОВСЬКИЙ (БЮТ), Раїса СОРОЧИНСЬКА-КИРИЛЕНКО (БЮТ), Павло УНГУРЯН (БЮТ), Євген ЦАРЬКОВ (КПУ).

Василь КОСТИЦЬКИЙ (Національна експертна комісія Україна з питань захисту суспільної моралі);

Віталій ЧЕРНЯХОВСЬКИЙ (громадянська кампанія "Форум порятунку Києва");

Ганна ГОПКО (кампанія "Майбутнє без куріння"), Наталія ТОРОПОВА (кампанія "Майбутнє без куріння");

Костянтин КРАСОВСЬКИЙ (завідуючий відділом контролю за тютюном Українського інституту стратегічних досліджень МОЗ України);

Ігор ШЕВЧЕНКО ("Українська Громада");

Віталій РУДЕНКО (Фундація "Громадський рух "Українці проти туберкульозу");

Ігор ГОРБАСЕНКО (Міжнародна журналістська асоціація "Здоров'я без кордонів");

Андрій ЧЕРНИХ (Молодіжний громадський комітет "Молодь проти алкоголю");

Роман ФОТУЙМА (громадське об'єднання "Думай!");

Сергій КРАВЧЕНКО (ГО "Сила Києва");

Юрій КЛЕЙНОС (ГО "Тверезий Київ");

Сергій СЕРДЮК, Артем СТУПАКОВ, активісти руху за тверезість;

Наталія РОЗИНСЬКА, Юлія СОЛОХА, телеведучі;

Олег АНДРОС, Ольга ЗАКАЗНОВА, журналісти.

Учасники "круглого столу" обговорюватимуть шляхи повної заборони реклами алкогольних напоїв і тютюнових виробів заради подолання кризи здоров'я нації. Щороку від надмірного споживання алкоголю та тютюну помирає 150 тис. українців (загалом у 2007 р. померло 760 тис. наших громадян). Тільки від хвороб, спричинених тютюнокурінням, передчасно помирає 110 тис. українців щорічно. Рівень поширеності куріння в Україні один із найвищих в світі - ми на 11-му місці. У нас курить 67 % чоловіків та 20 % жінок (хоча ще на початку незалежності курили лише 5 % жінок). Вже в 10-11 років українські підлітки стають повноцінними споживачами тютюну.

Україна втрачає щороку понад 46 000 своїх громадян, загибель яких обумовлена алкоголем. Це близько 8 тисяч отруєнь, ще 8 тисяч - кардіопатій, а також інші захворювання та нещасні випадки, пов'язані з вживанням алкоголю. В Україні зараз фіксується 25-30 % випадків дитячої патології новонароджених, і дуже часто причиною цього є саме алкоголь, тобто вживання алкоголю як мамою, так і татом.

Смертність уже багато років поспіль значно перевищує народжуваність. За 17 років населення України скоротилося більш ніж на 6 мільйонів (51,94 млн на 1 січня 1991 р. - 46,19 млн на 1 жовтня 2008 р.). В середньому це 330 тисяч чоловік щорічно.

Якщо до алкогольних втрат додати ще понад 110 тисяч українців, що гинуть за рік внаслідок тютюнокуріння, та 10 тисяч - від вживання нелегальних наркотиків (знову ж таки, це лише офіційні дані!), отримаємо, що скорочення населення як мінімум наполовину спричинене алкоголем, тютюном та іншими наркотиками.

Сьогодні рівень споживання алкоголю в Україні є одним із найвищих у світі і становить близько 20 літрів абсолютного спирту на душу населення за рік (офіційна статистика повідомляє про 12-13 літрів). Крім того, наше законодавство не визнає алкогольним виробом пиво, тим самими позбавляючи населення країни захисту від алкоголізації.

А тим часом алкобізнес не спить: за даними маркетингових досліджень міжнародної компанії Nielson Україна стала абсолютним лідером у списку найшвидше зростаючих ринків за обсягами продажу алкогольної продукції. У той час як в 2007 р. глобальний алкогольний ринок виріс на 6 %, показник росту вітчизняного ринку склав 43 %. За перше півріччя 2008 р. більше 450 млн грн утекло з кишень громадян України в закрома компанії Nemiroff, а близько 715 млн грн - розчинилися в капіталі компанії "Союз-Віктан". Таким чином, населення власноруч оплачує своє винищення.

Як показують останні дослідження ВООЗ, Україна займає перше місце в світі по вживанню алкоголю серед дітей та молоді. 40 % дітей у віці від 14 до 18 років вже залучені до систематичного вживання алкоголю, заборона ж продавати алкогольні "напої" особам віком до 18 років існує лише на папері. Армія алкогольних і тютюнових наркоманів постійно поповнюється, одурманюючі суміші невпинно поглинають нові покоління...

За інформацією головного психіатра-нарколога Київської області, заслуженого лікаря України Геннадія Зільберблата, кожен десятий українець, що вживає алкоголь, стає алкоголіком. За останні 10 років кількість осіб, що знаходяться в залежності тільки від пива, зросла в 10-12 разів.

Народ України стрімко наркотизується і самознищується, і надії, що цей процес зупиниться або принаймні сповільниться сам по собі - безпідставні. За даними кафедри психіатрії Національної медичної академії післядипломної освіти ім. П. Л. Шупика в Україні 30 % чоловіків віком від 25 до 50 років залежні від алкоголю.

В Україні офіційно зареєстровані та поставлені на наркологічний облік 700 тисяч осіб (точна кількість залежних від алкоголю невідома, оскільки її важко встановити). За словами Г. Зільберблата, коли говорять про вплив алкоголю, в тому числі на міжнародному рівні, такий термін як "зловживання" взагалі не використовується, оскільки фахівці оперують лише поняттям "споживання алкоголю".

Саме заборона зовнішньої реклами алкогольних напоїв і тютюнових виробів, котра набрала чинності з 1 січня 2009 р., стала першим кроком на шляху до повної заборони реклами алкоголю і тютюну. Наступним має стати закон про обмеження реклами тютюнової і алкогольної продукції, котрий має включати повну заборону реклами і просування тютюнової продукції, а також спонсорську діяльність тютюнових і алкогольних компаній масових заходів з метою реклами своєї продукції.

Огляд політики по обмеженню тютюнокуріння в 28 європейських країнах показав, що повна заборона на рекламу і пропаганду тютюнової продукції є важливою складовою ефективної державної політики щодо зменшення тютюнокуріння . В тих країнах, де всі форми реклами тютюну заборонені, як то Франція, Нова Зеландія, Норвегія та інші, спостерігається істотне зменшення рівня куріння серед населення. Дослідження законів, котрі забороняють тютюнову рекламу, стимулювання продажу та спонсорування, і відповідне споживання тютюнових виробів, проведені в 22 країнах, довели, що повна заборона спроможна знизити споживання сигарет на 6,3 %. Проведені опитування свідчать, що переважна більшість громадян України підтримує заборону алкогольної і тютюнової реклами.

Повна заборона реклами алкоголю і тютюну необхідна для зменшення темпів "підсаджування" української молоді на "легальні" наркотики (тютюн і алкоголь). У Великобританії закон про повну заборону вводили трьома етапами - у 2002 р. заборонили традиційні форми тютюнової реклами, в 2003 р. заборонили стимулювання продажу тютюнових виробів і спонсорування тютюновими компаніями місцевих спортивних заходів і протягом 2004-2005 рр. заборонили тютюнову рекламу в торговельних точках та "розширення бренду" (використання відомих марок для реклами тютюнових виробів). Кожна фаза введення закону відзначалася суттєвим зниженням впливу тютюнового маркетингу на молодь.

Учасники "круглого столу" вважають, що поданий 25 грудня 2008 р. (за ініціативою нардепів Олени Кондратюк (БЮТ), Олександра Абдулліна (БЮТ) і Олени Бондаренко (Партія регіонів)) проект Закону про внесення змін до Закону України "Про рекламу" (щодо запобігання негативним наслідкам фінансово-економічної кризи у рекламній галузі та електронних засобах масової інформації) (№ реєстрації 3563) одним є недопустимим та аморальним у країні, що перебуває в стані демографічної катастрофи. Під цим законопроектом свої "автографи" поставили також нардепи Володимир Ландік (Партія регіонів), Віктор Уколов (БЮТ), Микола Баграєв (БЮТ), Юрій Стець (НУ-НС), Андрій Шевченко (БЮТ), Едуард Прутнік (Партія регіонів).




НАША КАМПАНИЯ

 

«Форум спасения Киева» просит депутатов не спаивать свой народ: реклама пива лжёт