Warning: fopen(counters/17527_cnt.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 16

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 17

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 18
:: О нас ::
 
 
AddWeb.ru - раскрутка сайта, 

продвижение сайта
Rambler's Top100 Рисунки, кроссворды, анекдоты, шутки, филателия, нумизматика, ноты для фортепиано, математика, каталог сайтов

Счётчик:
хостов сегодня | хитов сегодня
хитов всего Украина онлайн Неофіційна газета Природа України. Екологія, охорона природи, краєзнавство, туризм... Дерибан Збережи старий Київ ОЛЕГ АНДРОС SOS-animals Green Art ????? Банер Соломенка Здорова Україна
См. новые поступления
в раздел "Карикатуры"

   
НА ГЛАВНУЮ   НА ФОРУМ   ГОСТЕВАЯ
Анонс

"Заборона грального бізнесу як антисуспільного та аморального явища - вимога часу!"

Прес-служба ФПК

17 квітня 2009 р. у прес-центрі ("press-point") Верховної Ради України відбулася прес-конференція на тему: "Заборона грального бізнесу як антисуспільного та аморального явища - вимога часу!".

Учасники прес-конференції:

- Григорій СМІТЮХ, народний депутат України (фракція Партії регіонів);

- Валерій ПИСАРЕНКО, народний депутат України (фрак-ція БЮТ);

- Ельбрус ТЕДЕЄВ, народний депутат України (фракція Партії регіонів);

- Віталій ЧЕРНЯХОВСЬКИЙ, головний координатор гро-мадянської кампанії "Форум порятунку Києва", засновник гро-мадянської ініціативи "Ні гральним автоматам!";

- Наталія РОЗИНСЬКА, ведуча соціального проекту "Знайдемо вихід" "Першого" каналу;

- Юлія СОЛОХА, ведуча студії прямого ефіру "Хрещатик, 26" Київської державної регіональної телерадіокомпанії.

Гральний бізнес в Україні став ганебним, руйнівним, злочинним і аморальним явищем економічного та соціального життя країни, є справжнім національним лихом. В нинішніх умовах в українському суспільстві потрібно вести мову не про врегулювання і не про впо-рядкування, а про заборону грального бізнесу як аморального та антисуспільного явища.

26 березня 2009 р. народними депутатами України Григорієм СМІТЮХОМ (фракція Партії регіонів), Валерієм ПИСАРЕНКОМ (фра-кція БЮТ) поданий проект Закону України "Про заборону грального бізнесу в Україні" (№ реєстрації 4268). 14 квітня 2009 р. цей законо-проект включено до порядку денного сесії Верховної Ради України на 14 травня 2009 р.

Необхідність прийняття даного закону викликана стрімким зростан-ням за останні роки кількості суб'єктів та об'єктів грального бізнесу Укра-їні, ускладненням криміногенної ситуації на вказаних об'єктах, зокрема зростанням кількості злочинів, пов'язаних із залежністю від азартних ігор і фінансових правопорушень у цій сфері.

Особливе занепокоєння та тривогу суспільства викликає різке зрос-тання кількості гральних автоматів, розміщених не у відведених для цьо-го місцях і залів гральних автоматів, які, незважаючи на законодавчу за-борону, відвідуються неповнолітніми.

За оцінками соціологів і маркетологів, у сферу азартних ігор втяг-нено до 20 % дорослого населення країни, котре витрачає на них понад 1 млрд дол. на рік. Таким чином, обсяг ринку азартних ігор в Україні можна оцінити в 1-1,5 млрд дол. на рік. При цьому загалом по ринку азартних ігор, за оцінками на початок минулого року, лега-льний сектор становив приблизно 40 %, а нелегальний - 60 %. Ди-наміка прибутку гральної індустрії в Україні за останні три роки ста-більно тримається на відмітці 15 % щороку, а з початком економіч-ної кризи ще стрімкіше піднімається вгору. Адже очевидно, що з по-глибленням фінансових труднощів постійних клієнтів азартно-розважальних закладів помітно побільшало, а гральна істерія зрос-тає.

Спритні ділки розважальної галузі сьогодні не встигають в обхід За-кону відкривати на численні копії однієї ліцензії Мінфіну нові гральні за-ли. Чому тут дивуватися, якщо ігровий зал, в якому встановлено 10-15 гральних автоматів, приносить власникові понад 10 тисяч доларів прибу-тку на місяць? У вітчизняній гральній індустрії випадки обману клієнта, роботи їх власників без ліцензії і патентів, розміщення грального облад-нання в неприйнятних місцях стало "доброю" традицією, яка грає на ру-ку криміналізації суспільства.

Доступність азартних ігор для дітей залишається надзвичайно вели-кою. За статистикою, не менше 75 % клієнтів гральних автоматів, - це студенти і школярі. Фахівці вважають, що в містах з населенням близько 500 тис. чоловік - 25 тис. (5 %) залежних від азартних ігор. Кожний чет-вертий з тих, хто програв, думає про самогубство і часом вчиняє такі спроби.

Висновки медиків доводять небезпеку розвитку у суспільстві залеж-ності від азартних ігор практично всіх вікових категорій населення. Особ-лива небезпечність психологічної залежності людини від азартних ігор полягає у тому, що з часом вона прогресує, призводить до психологіч-них розладів та переростає в хворобу. У медичній практиці вирізняють дві стадії ігрової залежності: лудоманія і гемблінг. Перша вважається невротичним станом, коли за бажанням людина може контролювати се-бе й відірватися від гри. Друга стадія залежності - яскраво виражений хворобливий стан, котрий характеризується клінічними ознаками й по-требує лікування. Ця хвороба внесена до списку Всесвітньої організації охорони здоров'я, як психічне захворювання (позиція F63.0 згідно із МБК-10). Людина, яка страждає на гемблінг, не контролює свої дії, що ча-сто призводить до вчинення нею протиправних дій, мотивованих здобуттям коштів на азартні ігри. Залежність від азартних ігор завдає значної шкоди суспільним інтересам країни, адже вона призводить до складнощів у міжособистих стосунках громадян, суїцидальних думок, на-ркоманії, зловживання алкоголем, сімейних розлучень, порушень трудо-вої дисципліни тощо.

У багатьох гравців переважає ірраціональний тип мислення: психічно звужена свідомість із домінантними оптимізмом стосовно виграшу, наді-єю на збагачення, низька самодисципліна, проблемна поведінка. Ігрома-нія (лудоманія) або, як її кваліфікують психологи, гемблінг, найчастіше вражає хворих на різні психічні розлади - симптоми нав'язливого стану та епілепсію. Гравці із стажем 5 та більше років відчувають психологіч-ний дискомфорт, роздратування, занепокоєння, що можуть супроводжу-ватися головним болем, поганим настроєм, стресами, агресивною пове-дінкою.

Розвиток грального бізнесу супроводжується зростанням кількості населення з інфантильними цінностями: надія на удачу звільняє людину від відповідальності за свої дії, від необхідності приймати соціально зрілі та відповідальні рішення. Гральна залежність змушує суспільство в про-відних країнах світу нести чималі витрати на створення медико-соціальних бригад "швидкої допомоги" у складі психіатра, психолога та соціального працівника.

Прихильникам отримання досить незначних бюджетних надхо-джень з грального бізнесу варто було б порахувати, скільки грошей витратить держава через 5-10 років на лікування 5 % (а за іншими підрахунками - 15-20 % ) населення України, що вже нині входять в число потенційних клієнтів психоневрологічних диспансерів, які можуть серйозно захворіти на лудоманію та гемблінг. А хто підрахує збитки від існування в нашому майбутньому суспільстві численного про-шарку осіб із спотвореною свідомістю - свідомістю соціального паразита та потенційного злочинця? Хто підрахує збитки від малоефективної пе-дагогічної роботи з підростаючим поколінням, значна частина якого сьо-годні вражена патологічною жадобою наживи на азартній грі, а завтра перенесе цю жадобу на суспільство і чесних працюючих громадян?

Метою прийняття законопроекту № 4268 є захист прав і свобод гро-мадян, моральності та здоров'я населення, використання власності в ін-тересах людини і суспільства.

Завдання зазначеного законопроекту спрямовані на створення ме-ханізму реалізації заборони грального бізнесу в Україні як антисуспільно-го та аморального явища.

Серед багатьох українських можновладців та правознавців сьогодні поширені не зовсім коректні, м'яко кажучи, аргументи про те, що заборо-на грального бізнесу суперечить досвіду законотворчості зарубіжних кра-їн, порушує права та свободи громадян на свободу підприємницької дія-льності і, так би мовити, їх "природне право на вільне вираження особи-стості". Це не так.

По-перше, у Китаї, Туреччині, Саудівський Аравії, Ірані, Ізраїлі, Індо-незії гральний бізнес заборонений. З 2005 року уряди канадських провін-цій Квебек, Новая Скотія та Альберта забили тривогу, оскільки інформа-ція, зібрана медекспертами, вивела ці регіони в лідери по кількості само-губств, пов'язаних з азартними іграми. Тому сьогодні в країні успішно триває цілеспрямована кампанія щодо ліквідації гральних терміналів в розважальних закладах, а канадські виробники скоротили в 3 рази ви-пуск гральних автоматів.

По-друге, згідно із частиною 3 статті 13 Конституції України "Влас-ність зобов'язує. Власність не повинна використовуватися на шкоду лю-дині і суспільству".

По-третє, заборона грального бізнесу аж ніяк не означає заборони азартних ігор взагалі.

Суть законопроекту № 4268 від 26.03.2009

"Про заборону грального бізнесу в Україні".

1. В поданому на розгляд Верховної Ради України законопроекті пропонується з 1 січня 2010 року заборонити гральний бізнес в Укра-їні.

2. При цьому гральний бізнес визначається як діяльність з ор-ганізації та проведення публічних азартних ігор, що здійснюють ор-ганізатори таких ігор з метою отримання прибутку. До публічних азартних ігор відносяться азартні ігри, які публічно проводяться в казино, гральних залах, павільйонах, кімнатах, в букмекерських ко-нторах і на тоталізаторах, інші ігри з використанням спеціального грального приладдя, обладнання та пристроїв в пристосованих для проведення публічних азартних ігор приміщаннях, що є власністю або орендуються організаторами публічних азартних ігор. Зрозумі-ло, що саме публічні азартні ігри і пропонується заборонити в Укра-їні.

3. Заборона не поширюється на діяльність, пов'язану з органі-зацією та проведенням лотерей, конкурсів, ігор, розіграшів, що не відносяться до публічних азартних ігор, а також на побутові азартні ігри.

До публічних азартних ігор я пропоную не відносити:

- організацію та проведення лотерей;

- організацію та проведення творчих конкурсів, спортивних змагань, незважаючи на те передбачається чи не передбачається їх умовами грошовий або майновий виграш;

- гру в більярд, гру в кеглі (боулінг) та інші ігри, які проводяться без одержання гравцем призу (виграшу);

- ігри на двокоординатних гральних автоматах де, як виграш, гра-вець отримує виключно матеріальні речі (іграшки, сувеніри, цукерки то-що);

- ігри на гральних автоматах, де як виграш, гравець отримує право повторної безкоштовної гри на гральному автоматі (право на призову гру);

- розіграші на безоплатній основі з рекламуванням (популяризаці-єю) окремого товару, послуги, торгової марки, найменування або напря-мів діяльності суб'єктів господарювання, комерційної програми з вида-чею виграшів у грошовій або майновій формі;

- розіграші у вигляді конкурсів (ігор, вікторин), умови яких передба-чають безоплатне набуття особою статусу її учасника та отримання уча-сником, який виявив кращі особисті знання та вміння, виграшів у грошо-вій або майновій формі за особисту перемогу;

- розіграші на безоплатній основі для розважальних, благодійних або пізнавальних цілей.

4. До побутових азартних ігор я пропоную віднести ті азартні ігри, що проводяться за добровільною згодою їх учасників, у вільно об-раних ними місцях, з використанням грального приладдя, облад-нання та пристроїв, що належать одному або декільком учасникам, які не є організаторами публічних азартних ігор. Отже, за суттю за-конопроекту в Україні забороняються саме гральний бізнес, а не азартні ігри, як такі.

5. Для реалізації законопроекту Кабінету Міністрів України пропону-ється протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом роз-робити і внести на розгляд Верховної Ради України законопроект про діяльність з організації та проведення публічних азартних ігор у спеціально відведених для цього гральних зонах; привести свої но-рмативно-правові акти у відповідність з цим Законом; забезпечити пере-гляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.


НАША КАМПАНИЯ

 

«Форум спасения Киева» просит депутатов не спаивать свой народ: реклама пива лжёт