Warning: fopen(counters/18027_cnt.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 16

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 17

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 18
:: О нас ::
 
 
AddWeb.ru - раскрутка сайта, 

продвижение сайта
Rambler's Top100 Рисунки, кроссворды, анекдоты, шутки, филателия, нумизматика, ноты для фортепиано, математика, каталог сайтов

Счётчик:
хостов сегодня | хитов сегодня
хитов всего Украина онлайн Неофіційна газета Природа України. Екологія, охорона природи, краєзнавство, туризм... Дерибан Збережи старий Київ ОЛЕГ АНДРОС SOS-animals Green Art ????? Банер Соломенка Здорова Україна
См. новые поступления
в раздел "Карикатуры"

   
НА ГЛАВНУЮ   НА ФОРУМ   ГОСТЕВАЯ
Анонс

Резолюція до протоколу Громадського обговорення проекту Концепції стратегічного розвитку м. Києва

 

Блог Степана Жабки

 

Резолюція до протоколу Громадського обговорення проекту Концепції стратегічного  розвитку м. Києва - першої черги Генерального плану розвитку міста  Києва та його приміської зони на період до 2025 року.

В зв’язку з тим, що Територіальній громаді м. Києва не було доведено доцільність створення Генерального плану 2025 року підприємством, яке не задекларувало свій досвід в створенні Генеральних планів, яке стало переможцем конкурсу з одним учасником, керівник якого не має спеціальної освіти та досвіду роботи по спеціальності тому, обговорювати проект Концепції, виконаний цією організацією є недоцільним,

визнати Громадські обговорення «проекту Концепції стратегічного розвитку м. Києва – першої черги Генерального плану розвитку міста Києва та його приміської зони на період до 2025 року» такими, що відбулись з порушенням норм чинного законодавства. Призначити нову дату проведення Громадського обговорення

З метою підготовки до громадського обговорення  представникам Територіальної громади  м. Києва зверталися до керівництва КО «Центр містобудування та архітектури» з приводу відсутності вичерпної інформації на сайті центру, на стендах зазначених організацій та просили надати можливість до 25.05.2010 надати її для ознайомлення. Дата Громадських обговорень була перенесена двічі, а необхідної офіційної інформації та витягів з проекту Концепції центр, станом справ на 14.06.2010,так і не надав, а зареєстрованих з 18.05.2010 року представників територіальної громади м. Києва взагалі не було включено в перелік учасників обговорення.

Вважати дії КО «Центр містобудування та архітектури» такими, що не відповідають чинному  законодавству України стосовно надання офіційної інформації.
Зобов’язати  КО «Центр містобудування та архітектури» надати вичерпну офіційну інформацію для ознайомлення та підготовки для проведення громадських слухань, а саме:

Вичерпну офіційну інформацію про КО «Центр містобудування та архітектури»: Положення чи Статут, на підставі якого здійснює діяльність центр, ліцензія на виготовлення Генерального плану м. Києва, досвід роботи з виготовлення Генеральних планів населених міць України, перелік спеціалістів, підстави для виконання робіт з розробки Генпланів (результати конкурсів, тендерів), пояснення щодо відсутності керівника в управлінні Генерального плану центру як ключової фігури, яка має нести повну відповідальність за результати роботи управління.

У відповідності до п.2 чинного розпорядження  Київської міської державної  адміністрації  від 16.03.1998 року №542 «Про організацію робіт з розробки Генерального плану міста Києва на новий розрахунковий період» головним розробником Генерального плану м. Києва визначено ВАТ «Київпроект», а замовником комплексу робіт з розробки Генерального плану міста Києва та проекту планування його приміської і зеленої зони - Головкиївархітектура (п.1 рішення), правонаступником якої є Головне управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища КМДА.

Зобов’язати Київську міську раду її виконавчий орган надати вичерпну офіційну інформацію щодо:
-доцільності створення в 2002 року КО «Центр містобудування та архітектури» як організації дублюючої повноваження ВАТ «Київпроект» всупереч діючому розпорядженню КМДА.
-доцільності використання при розробці Генплану 2025 даних земельного кадастру м. Києва, в якому зафіксовані всі рішення Київради (починаючи з 2002 року) щодо надання в оренду, продаж земель м. Києва, які прийняті Київрадою всупереч діючому Генеральному плану м. Києва до 2020 року та на підставі яких порушені конституційні права на землю Територіальної громади м. Києва.

Починаючі з 2002 року кияни позбавлені законного  конституційного права на землю - права на прибудинкові території існуючого приватного чи комунального житлового фонду м. Києва, що виділялися у відповідності до будівельних норм та чинного законодавства України під час будівництва. Всі прибудинкові території у 2002 році були занесені в землі запасу як такі на які не оформлено право приватної власності або постійного користування. Тобто існуючий житловий фонд м. Києва (приватний та комунальний) стоїть вже на землі, що відведена стороннім особам, а прийняття та узгодженням Генплану 2025 необхідно лише для узаконення цих землевідводів. Отримати право приватної власності або право постійного користування на землю можливо лише при створенні ОСББ та прийняття на власний баланс житлового комплексу (земля - прибудинкова територія та всі будівлі, що на ній розташовані: житловий будинок та господарські споруди). Право створених та зареєстрованих у відповідності до норм чинного законодавства об’єднань співвласників багатоквартирних будинків також брутально попирається.

Створити спеціальну комісію за участю громадськості для проведення комплексної інвентаризації земель та існуючого житлового фонду м. Києва, провести аналіз використання прибудинкових територій та будинків житлового фонду, вивести прибудинкові території із земель запасу з огляду на те, що на державному рівні популяризується створення ОСББ та захист прав власників приватного житлового фонду.

Починаючи з 2001 року (проведення Адміністративно-територіальної реформи в м. Києві) Київська міська та районні у м. Києві ради (їх виконавчі органи) прийняли велику кількість протиправних рішень – розпоряджень щодо відчуження «в інтересах Територіальної громади» об’єктів соціальної інфраструктури, що перебували в комунальної власності міста та районів. Перспективне планування розвитку м. Києва має відбуватися на підставі проведення комплексної інвентаризації комунальної власності Територіальної громади м. Києва в порівнянні з початком 2001 року з зазначенням кількості наявних та проданих (знищених без проведення референдуму) дитячих садків, проданих дитячих клубів, спортивних площадок, дитячих майданчиків, об’єктів сфери обслуговування населення за місцем проживання або міського значення, які були розташовані в кварталах, мікрорайонах існуючої громадської та житлової забудови м. Києва.

Створити спеціальну комісію за участю громадськості для проведення комплексної інвентаризації комунальної власності Територіальної громади м. Києва з метою визначення її кількості в порівнянні з початком 2001 року, цільовим використанням та необхідності проведення аналізу щодо втрачених об’єктів соціальної інфраструктури та необхідності її розбудови.