:: О нас ::
 
 
AddWeb.ru - раскрутка сайта, 

продвижение сайта
Rambler's Top100 Рисунки, кроссворды, анекдоты, шутки, филателия, нумизматика, ноты для фортепиано, математика, каталог сайтов

Счётчик:
хостов сегодня | хитов сегодня
хитов всего Украина онлайн Неофіційна газета Природа України. Екологія, охорона природи, краєзнавство, туризм... Дерибан Збережи старий Київ ОЛЕГ АНДРОС SOS-animals Green Art ????? Банер Соломенка Здорова Україна
См. новые поступления
в раздел "Карикатуры"

   
НА ГЛАВНУЮ   НА ФОРУМ   ГОСТЕВАЯ
Анонс

Закон, що обмежує повноваження Президента України в земельних питаннях, має бути ветований!

 

ЕкГ «Печенеги»

 

\\|// БАЙБАК \\|// Екологічна група «Печеніги» (# 754 від 24. 10. 12)
___________________________________________________________

Відкрите звернення

(Про необхідність ветування Закону № 10218, "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" (щодо оптимізації повноважень органів виконавчої влади у сфері екології та природних ресурсів, в тому числі, на місцевому рівні)

Шановний пане Президенте!
Стаття 5 Земельного Кодексу України стверджує серед принципів земельного законодавства України "забезпечення раціонального використання та охорони земель". Крім того, і Президент, і Уряд країни ось вже котрий рік працюють над підготовкою земельного законодавства, яке дозволить продати українські землі і виручити за них для бюджету країни найбільшу кількість грошей.
На жаль, чи то через недогляд, чи то з чиєїсь некомпетентності у другому читанні Верховною Радою України був прийнятий закон № 10218, який фактично позбавляє Президента і Уряд можливості проконтролювати виконання згаданої норми Земельного Кодексу і ставить Президента в заручники глав місцевих адміністрацій.
А саме:
1. Управління охорони природи перепідпорядковуються обласним адміністраціям.
2. Дозволи на спеціальне використання природних ресурсів видаватимуться не місцевими управліннями охорони природи, а безпосередньо міністерством.
3. Урізається в можливостях Національна комісія з Червоної книги України.

Таким чином, у разі ухвалення даного закону, природоохоронна політика держави буде реалізовуватися силами держадміністрацій на свій власний розсуд, без урахування думки центральних органів виконавчої влади, компетентних у питаннях охорони природи.
Ситуація, коли природоохоронна політика держави реалізується через відділи обладміністрацій, без єдиного координаційного центру, фактично відсікає руки Президенту і Мінприроди в частині охорони природи, тобто ставить їх в ситуацію, коли на місцях управлінням в екологічній сфері вони займатися не зможуть з чисто технічних причин. Крім того, вести державну політику у сфері охорони природи та відслідковувати її успішність для Президента стане неможливим, тому що по-перше для всіх областей вона буде різною, по-друге екологічно вагому інформацію центральні органи виконавчої влади будуть отримувати не безпосередньо, а через обладміністрації.
І в цій ситуації всі дозвільні функції на спеціальне використання природи передаються саме Міністерству, яке без регіональних відділень фізично не зможе проконтролювати ситуацію на території всієї держави.

Все це може призвести до того, що, умовно кажучи, ділянка мисливського господарства, цінність якої перевищує 10 мільйонів доларів, буде продана під кар'єр, вирубку або ріллю за мільйон доларів - просто внаслідок того, що екологічна складова питання через умови, в які ставить цей закон державу, буде проігнорована.
Раніше Президент не раз оголошував курс країни на створення ефективного ринку землі.
Але цей курс може опинитися під загрозою через те, що багато які цінні земельні ділянки - ліси, степи, мисливські угіддя, - будуть знищені просто через відсутність екологічного контролю за ними. Їх можуть помилково, просто через відсутність механізмів контролю, знищити - якісь вирубати, якісь розорати, якісь затопити.
Що призведе до того, що цінні території просто втратять свою цінність і продати їх вже буде не можна.

Безумовно, після підписання Вами цього закону, контроль Президента за цінними територіями залишиться – через підпорядкованих губернаторів, але ніхто з них елементарно не має освіти для ведення природоохоронної політики. Крім того, який орган виконавчої влади буде координувати державну природоохоронну політику на місцях? Ситуація, описана вище, це як людина стежила за чистотою своїх рук, керуючись при цьому не своїми очима і відчуттями, а словами іншої людини. Безсумнівно, це зробить Президента і Уряд заручниками голів облдержадміністрацій, і позбавить державу прибутку від продажу цінних земель, які без урахування природоохоронної політики держави можуть бути просто знищені.
Прошу Вас, владою даною вам народом, накласти вето на цей закон і запобігти катастрофічних наслідків для держави, до яких він може призвести.

З повагою,
Член Ради ЕкГ «Печенеги» С.Ю. Балобін

____________________

КОНТАКТ:
Екологічна група «Печенеги»:
Сергій Балобін, тел. (066)-255-73-97, <sbalu[at]maіl.ru>

Підготовлено ЕкГ «Печенеги», членом Міжнародного Соціально-екологічного Союзу.
При використанні матеріалів бюлетеня прохання посилатися на джерело.

 

 

 

 


0


Опубликовать