Warning: fopen(counters/20849_cnt.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 16

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 17

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 18
:: О нас ::
 
 
AddWeb.ru - раскрутка сайта, 

продвижение сайта
Rambler's Top100 Рисунки, кроссворды, анекдоты, шутки, филателия, нумизматика, ноты для фортепиано, математика, каталог сайтов

Счётчик:
хостов сегодня | хитов сегодня
хитов всего Украина онлайн Неофіційна газета Природа України. Екологія, охорона природи, краєзнавство, туризм... Дерибан Збережи старий Київ ОЛЕГ АНДРОС SOS-animals Green Art ????? Банер Соломенка Здорова Україна
См. новые поступления
в раздел "Карикатуры"

   
НА ГЛАВНУЮ   НА ФОРУМ   ГОСТЕВАЯ
Анонс

Отруйну рекламу пива – під заборону!

 

Прес-центр «Форум»                                                                                                 

 
Шановні народні депутати!

 

Широка громадськість звертається до вас з проханням включити до порядку денного найближчого засідання Верховної Ради України і прийняти у другому читанні та в цілому проект Закону № 0946 «Про внесення змін до статті 22 Закону України «Про рекламу»» (щодо реклами алкогольних напоїв та пива).

Нав’язлива реклама пива, яку кожен громадянин змушений щоденно спостерігати, є дієвим інструментом пивних комерсантів для стрімкого залучення нових споживачів, особливо дітей і молоді, до цієї смертельно небезпечної та хворобливої продукції. В Україні щорічно помирає понад 100 тисяч людей від всіх прямо та непрямо пов’язаних з алкоголем причин. Українські підлітки (віком 11–15 років) займають друге місце (після Чехії) по споживанню пива у порівнянні з підлітками із 40 країн Європи та СНД.
Усі заходи із профілактики та запобігання поширенню алкоголізму серед населення залишатимуться малоефективними, доки діти та підлітки щодня бачитимуть рекламу алкогольних напоїв і пива у ЗМІ та за допомогою засобів зовнішньої реклами.
У грудні 2012 р. було опубліковано «Дослідження щодо глобального тягаря хвороб», яке є найбільшою в світі систематизацією поширення хвороб і факторів ризику, які їх викликають. Згідно цього дослідження, станом на 2010 р. трьома головними факторами ризику в усьому світі були: високий кров’яний тиск, активне і пасивне тютюнокуріння, вживання алкоголю.
Для регіону Східної Європи, до якого належить Україна, перше місце серед цих факторів ризику займає вживання алкоголю. За даними дослідження, у всьому світі від вживання алкоголю щорічно помирає 4,86 млн людей.   
У спільному документі, підготовленому в 2011 р. Світовим економічним форумом і Всесвітньою організацією охорони здоров’я, визначено основні стратегії, здатні зменшити шкоду, яку завдає споживання алкоголю, серед них – обмеження привабливості алкоголю шляхом заборони реклами алкогольних напоїв.
Виглядає абсурдним і той факт, що пиво, будучи алкогольним напоєм, в Україні досі не визнано таким, що дає можливість вільно його рекламувати.
Варто також зауважити, що важливим у подоланні алкоголізму в Україні є комплексний підхід, який передбачає заборону реклами пива, торгових марок і брендів горілки й інших алкогольних напоїв, підвищення акцизів і обмеження часу і місць продажу алкогольних виробів (в тому числі пива).

Закликаємо вас зупинити пивний геноцид і заборонити рекламу пива, прийнявши у другому читанні та в цілому законопроект № 0946!

 

Рух «Твереза Україна»
Громадянська кампанія «Форум порятунку Києва»
ВГО «Український інформаційний центр з проблем алкоголю та наркотиків»
Регіональний Центр громадянського представництва «Життя»
ГО «Тверезий Київ»

 

 

 

 


0


Опубликовать