Warning: fopen(counters/20876_cnt.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 16

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 17

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 18
:: О нас ::
 
 
AddWeb.ru - раскрутка сайта, 

продвижение сайта
Rambler's Top100 Рисунки, кроссворды, анекдоты, шутки, филателия, нумизматика, ноты для фортепиано, математика, каталог сайтов

Счётчик:
хостов сегодня | хитов сегодня
хитов всего Украина онлайн Неофіційна газета Природа України. Екологія, охорона природи, краєзнавство, туризм... Дерибан Збережи старий Київ ОЛЕГ АНДРОС SOS-animals Green Art ????? Банер Соломенка Здорова Україна
См. новые поступления
в раздел "Карикатуры"

   
НА ГЛАВНУЮ   НА ФОРУМ   ГОСТЕВАЯ
Анонс

Круглий стіл «Архетип Героя, Свідома освіта і Свідомі медіа»

 

Прес-центр «Форум»

 


Опис : Опис : logo press


Фото Наталії Маціпури

 

Найважливіше – не загубити себе в дитинстві.
Олександра Гордієць, художниця

29 квітня в музеї «Експериментаніум» в рамках підготовки Європейського медіа-каравану «Cooperate For Life», підготовки «Відкритого Університету Свідомих Медіа» та в рамках міжнародного проекту «Архетип» провели круглий стіл на тему «Архетип Героя, Свідома освіта і Свідомі медіа». Захід зібрав 45 учасників, котрі представляли всеукраїнські та міжнародні громадські організації і рухи, спілки художників, музикантів, журналістів, а також науковців, письменників, педагогів, аніматорів, громадських діячів та експертів для ініціювання консолідуючого діалогу та спільних конкретних дій в царині цього глобального питання.

Багатогодинний полілог учасників круглого столу показав, наскільки ця тема є на часі для сьогоднішнього українського суспільства, а сама зустріч стала суттєвим зрушенням криги, адже це – довгоочікуваний запуск рушійних трансформаційних процесів. Примітно, що серед присутніх були й діти, власне, ті, задля кого відбувалося глибинне сутнісне обговорення на тему виховання, свідомої освіти, архетипу героя та свідомих медіа, що матимуть своє продовження у «Всеукраїнському конкурсі діючих освітніх ініціатив третього тисячоліття».

Зустріч розпочав один із організаторів та модератор круглого столу, керівник міжнародної медіаосвітньої організації «Earth Citizens for Conscious Media» Андрій Мірошниченко, презентувавши учасникам три основних завдання базового проекту «Архетип»: розвиток особистості у всіх сферах, гармонійні стосунки в родині та соціальна активність. «Важливість обговорення теми «Архетип Героя, Свідома освіта і Свідомі медіа» обумовлена тим, що в Україні ключові архетипи, через які має пройти людина на шляху свого становлення, або зовсім відсутні або перекручені. Відтак, важливо не настільки назвати та науково дослідити усі існуючі архетипи, а через низку практичних і медійних засобів та заходів повернути їх у наш контекст у цілісному, здоровому вигляді. Сьогодні замість архетипу героя у нас побутує архетип дурня. Героя ж ми розглядаємо як початківця, який іде назустріч ідеї, виклику, не боячись ані власних внутрішніх страхів, ані перешкод, нав’язаних ззовні», - зазначив Андрій Мірошниченко. Він також наголосив про нагальну необхідність розглянути питання свідомої освіти як фактора актуалізації архетипу героя у сучасному українцеві та ролі свідомих медіа як впливу на становлення та трансформаційні процеси освіти і її ключового моменту – особистісного розвитку. «За цим столом справді зібралися люди, для яких всі три складові нашої теми, або й одна, але дуже важлива для нас, є ключовими і базовими. Тут усі вже створювали і продовжують працювати над ініціативами і у царині свідомої освіти, свідомих медіа, сімейних стосунків та виховання героїв», – додав Андрій Мірошниченко.

Далі учасники круглого столу поділилися своїм розумінням і баченням ситуації в їх сфері діяльності – громадському секторі, літературі, живописі, тощо. Першою виступила із доповіддю відповідальний секретар Центру гуманної педагогіки Людмила Мазур, в якій вона зазначила, що наразі діє шістнадцять осередків гуманної педагогіки в областях України. «Наше кредо: «Щоб діти зростали людьми!», - додає представниця гуманної педагогіки. – Тому нас і зачепила тема, яку ви запропонували». Людмила Мазур підкреслила значущість теми: «Немає героя в країні, отже й немає на кого рівнятися молодому поколінню. Свідома освіта – це проекція на майбутнє країни. Свідомі медіа – це також дуже важливо у нинішньому світі, де всі цінності замінено штучними. На сьогодні штучним є все: від їжі і до кохання. Саме тому дуже важливо застосовувати правильний підхід до виховання сучасної дитини. А роль вчителя у цьому процесі – допомогти дитині розкритися і дати відбутися всьому доброму у ній».

Сергій Хайхет, організатор «Морква Клубу»: «Нещодавно ми повернулися з дитячого будинку, де побачили дітей, які не можуть спілкуватися на рівнях образу героя. Їм не вистачає маскулінних акцентів усередині. Так вже склалося, що, як правило, жінки виховують українське суспільство. Тому й формується психологічний дисбаланс, який потрібно згладити у системі освіти».

«Мета нашої організації – допомагати втіленню ідей, заявлених сьогодні, - продовжує розмову один з організаторів, президент МА «АУРА» Валентина Бондаренко. – Це також супроводження людини від народження до відходу в інший світ. І для цього супроводження потрібно належно підготувати вчителів, лікарів та вихователів, дати їм як стародавні, так і сучасні техніки й методи».

«Медіа досить потужно впливають на кожного окремо і взагалі на суспільство в цілому. Насправді, культурний рівень молодих людей сьогодні характеризується заміною істинних цінностей, тому ми просто потребуємо таких проектів та залучення свідомих людей, які хочуть щось змінити, а це у свою чергу вливатиме на культурний рівень людей, які не мали можливості здобути освіту або набули ураження вірусом, який стирає цінності», – підкреслила Олена Задорожко, секретар МА «АУРИ».

Олена Бушинська, редактор сайту МА «АУРИ» зазначила: «Ми зацікавлені у співпраці з однодумцями, які цілком свідомо підходять до питань освіти, інформації, яку нам подають медіа, до нових орієнтирів, тому що сьогодні все і всі змінюються. Всі ми намагаємося увійти у новий простір та нову епоху, тому важливо відчути спотворення архетипів, які прийшли в наше життя».

Співголова Асоціації Вальдорфських шкіл в Україні, вчитель Ірина Шастал назвала день проведення круглого столу першим кроком в Україні назустріч вальдорським школам. «На сьогодні в Україні існує всього чотири вальдорфські школи: у Києві, Дніпропетровську, Кривому Розі та Одесі, де навчається близько тисячі учнів. Перша така школа виникла 20 років тому». Коментуючи ситуацією із сучасною молоддю, пані Шастал поставила під питання можливість сучасних молодих людей перетворювати суспільство, тому обговорення має для неї подвійну вагу.
 
Олександр Афонін, президент Всеукраїнської асоціації книговидавців і розповсюджувачів, стверджує, що ті темп і той обсяг інформації, які з наростаючою силою виливаються на суспільство, особливо на молодь, часто є знанням, а з часом - самою людиною. «Інформація, яка потоками сьогодні виливається на людину, не є знанням, - зазначає доповідач про сучасні медіа. – Після цього людина мислить незмістовно або мислення зникає взагалі». На думку Олександра Афоніна, з розпадом СРСР втрачається літературна героїка. «Нехай героїка того часу була вибудована по певній ідеологічній схемі, оскільки готувала радянську людину, - продовжує учасник дискусії, - але та література доносила багато загальнолюдських цінностей. Для сучасної літератури, особливо підліткової, стало величезною проблемою визначення поняття ВЧИНОК – вміння, співчувати, підтримувати, вчинити подвиг. Сучасна література для дітей відображає дуже чітко всі ті жахіття сьогодення, але не дає понятійного апарату «добра» і «зла».

Письменник та цілитель Сергій Гриневич розповів, як свого часу переказуючи в Росії про культуру Трипілля виникла ідея написати книгу. Так і з’явилися видання «Уроки дедушки Григора», а далі – «Секреты седого знахаря». «Космічні знання, принесені у цей світ трипільською культурою, які перейшли потім в Індію, були вміщені у 28 символах. Згодом за певною схемою шість із них було свідомо вилучено. Саме цих шість арканів сьогодні були вже озвучені: дід і баба, чоловік і жінка, дочка і син. Їх вилучили з матриці з метою зруйнувати цілісність системи сім’ї. Це стосується й архетипів дурника та героя. Вся система наших архетипів вміщується в казках та нашій давній культурі. Зцілення архетипів нового соціуму допоможе відновити всю систему українських символів. Герой – це творець ідеї, читець знаків. Герої – це особистості, які читають», - вважає Сергій Гриневич.

«Ми маємо неодмінно впливати на сьогоднішню систему освіти. Сподіваюся, що всі ці засідання, обговорення структуруватимуться на рівні інформаційного егрегора і будуть донесені в саму систему освіти. Ці процеси, що відбуваються сьогодні, скидаються на імітацію освіти. Говорячи про героїку, варто відзначити про те, що зараз бракує патріотизму в Україні, а ЗМІ пропагують антипатріотизм. З огляду на те, що твориться у нашій політиці, героїка – це справді проблемно», – висловила свою позицію президент «Ліги культури» Людмила Авескулова.

Співорганізатори заходу, представники музею популярної науки і техніки «Експериментаніум» заявили, що однією з основних цілей, які ставить перед собою музей, є повернення дітей, молоді та дорослих з віртуального світу у реальний. «В нашому музеї діти можуть бачити справжніх героїв поруч із собою, - зазначає директор із розвитку музею Оксана Главацька. – Це – їхні матері та батьки, які вмить перетворюються з водія маршрутки, продавця у людину, яка багато знає, наприклад, фізику, хімію, біологію…» «Місія музею – організація та створення простору для розвитку дитини, - додає координатор проектів музею Владислава Грінчук. Ми пишаємося, що діти у нашому закладі можуть навчатися лише тому, що їх справді цікавить, ми створюємо умови для отримання знань, а не лише інформації, а також налагоджуємо взаємодію з батьками».

Директор з PR і медіа напрямку проекту «Архетип» Надія Лозова вважає великою приємністю бути медіатором у цьому проекті та об’єднувати людей, які мають ідеї та прагнуть їхнього втілення саме з цим проектом. «Архетип» дозволяє втілювати і доносити серйозні сенси до великої кількості людей. Архетип героя кожен з нас обов’язково проживає у своєму житті. Герой має справу із страхом, але він використовує його як двигун. Кожна організація представлена тут має в собі архетип героя. Саме сьогодні ми об’єднуємося тут, щоб архетип дурника став архетипом героя у цій державі. На жаль, сучасні університети не дають ні інструментаріїв, ні сенсів, аби виховувати діток. Цей круглий стіл став першою ластівкою свідомих і серйозних подій в цій країні, пов’язаних з освітою».

Gtt.ukraine@gmail.comЗоя Мусатова

Директор з міжнародних комунікацій проекту «Архетип» Ліна Тимощук: «Тема архетипів як частини української ідентичності є дуже важливою і вона зараз на часі, адже йдеться про нашу духовність. Архетип героя дуже потрібний модерній людині, бо запропоновані герої та кумири засобами медіа чи ЗМІ є прямими антиподами героїки, якої так внутрішньо прагне сучасна молодь. Систему сьогоднішньої освіти я можу порівняти з марафоном, де кожному бігуну дають однаковий розмір взуття, не зважаючи на те, що розмір ноги в учасників перегонів різний. Саме так перед учнями та студентами ставлять стандартні норми та критерії, не зважаючи на те, що кожен є індивідуальністю і володіє своїми унікальними можливостями та задатками, які відрізнятимуться від іншого учня. Але якщо на нашому обговорення є представники альтеративної свідомої освіти, то не все ще втрачено».

Міфолог, доцент ЖДУ ім. І. Франка Наталія Ковтун вивчала тему архетипів ще у 2008 році та захистила кандидатську дисертацію «Архетип культурного героя в українській духовній традиції: історико-філософський аналіз», але у той час це дослідження резонансу не принесло.
В своєму дослідженні науковець виділила три функції архетипу героя: функція творення (сьогодні – перетворююча, реформувальна), сакральна та функція захисту. «Не існує суспільна свідомість без функціонування архетипів, зокрема, архетипу героя. Інша справа, яким чином цей архетип відображається у нашій свідомості. Ще досі багато в чому суспільна свідомість у значної кількості населення спирається на ідеологеми радянського тоталітарного суспільства, які є спотвореними, на ідеологеми західного ринкового суспільства з індивідуалізацією та прагматизмом. Нам потрібно працювати над виробленням суспільної свідомості і архетип героя дуже важливий у цьому плані», - наголосила доцент Наталія Ковтун.

Олег Андрос, зі Спілки Вільних Журналістів «Природа понад усе», співавтор книги «Територія духу»: «Сучасні ЗМІ займають позиції абсолютного антропоцентризму, тобто зверхність над природою і використання її лише як ресурсу. Цікаво, що навіть за К. Юнгом деякі архетипи закладені у нашій свідомості ще з часів тваринного світу».

Анжеліка Комарова, колега і співавтор Олега доповнила: «Сьогодні журналістика маніпулює, зомбує, вражає, натомість, щоб доносити правду та істини. Саме тому ми вирішили покинути журналістику і стати адвокатами природи, бо сучасна журналістика не є свідома щодо екології. Ми з Олегом Андросом написали книгу про подвиг, що резонує з вашою темою героїзму. Це подвиг маленької людини, яка зробила стрибок космічної свідомості. От як сьогоднішній зазомбований, заколисаний соціум може дати героя? Треба мати величезну мужність, щоб протидіяти системі. Сьогодні наше суспільство – це спільнота псевдотолерантних споживачів інформаційних технологій, електоральної біомаси, блазнів з телеекранів з депутатськими значками».

Координатор проектів клубу «КОЛО» Євген Сойкін поділився своїм розумінням архетипу: «До нашого клубу входять інтелектуали, підприємці, чиновники, які сповідують ідеалістично-прагматичний світогляд, і які розуміють для чого нам потрібна ідеальна країна. Ми плануємо провести аналітичну роботу щодо української культурної матриці і виявлення елементів сприятливих для розвитку нації. В нашому розумінні архетип – це щось стале, незмінне, на основі якого будується ідентичність, культура та ідеологія».

Вчитель ліцею №37, координатор Міжнародного руху «Дітям планети спільну мову» Євгенія Словачевська про освіту сьогодні: «Так сталося, що уроки у наших школах та ліцеях стали обов’язковістю, від якої хочеться швидше звільнитися і вчителям, і дітям. Навантаження настільки велике, що доводиться встигати навчати тому, що потрібно за програмою, а не тому чому б хотілося. Дуже хочеться, аби те, що ми робимо, дозволило дітям відчути себе центром Всесвіту, де з’єднаються всі світи».

Дмитро Матвієнко, вихователь дитячого садка UMI Montessori School: «Зробити позитивний внесок у цей світ можна лише подбавши про розвиток майбутніх поколінь сьогодні – наших дітей. Дуже важливо, щоб у період, коли у дитини встановлюється система цінностей, батьки подбали про належні умови самореалізації дитини. Часто своїми діями чи бездіяльністю дорослі руйнують особистість дитини. Кожен з нас має стати героєм для наших дітей. Найцінніше, що може отримати дитина, - гідний приклад для наслідування. Тому через медіа та такі проекти важливо донести до людей архетип героя, який докладає зусиль та працює над собою, це й передасться нашим дітям».

Журналіст журналу «Пульсар Приірпіння» Юлія Бережко – Камінська говорить, що їхнє видання переймається мріями дітей та тим, чи зможуть вони їх реалізувати. Журналістка запропонувала співпрацю усім учасникам круглого столу для спільного зміцнення ціннісного фундаменту українців.

Організатор фестивалю «Нова Свідомість» Євгенія Шляпіна вважає, що нам потрібно створити належні умови для формування людей третього рівня свідомості. «Державі вигідно, щоб школи виховували дітей, якими було б легко маніпулювати як громадянами у майбутньому. Але є ж батьки. Дякую героям. До них належить директор однієї із шкіл Сімферополя, яка підтримала рух батьків-прихильників альтернативної освіти у домашніх центрах. Всім, хто зібралися тут варто прагнути до синергії» - наголосила учасниця конференції.

Ганна Заклецька-Буряк, член оргкомітету Відкритого Університету Свідомих Медіа, представниця політикуму та шоу-бізнесу: «Будучи у шоу-бізнесі України, маю досить сумне розуміння того, яке поняття героя нав’язується дітям системою споживання, молоді та й взагалі всім людям. Що таке герой? Чому всі мріють купити Бентлі і мати три дачі, носити колекцію від Прада чи Гучі? Діти самі не можуть відповісти на ці питання, адже цей образ постійно їм пропонує телебачення. Але чому це важливо і наскільки це робить їх щасливішими, кращими чи більш людяними, вони сказати не можуть. Саме тому важливий архетип героя. Пріоритетом моєї діяльності і цього проекту є привчати дітей і батьків вміти фільтрувати, що дає нам Європа і Росія. І добре, що ми не такі як вони, бо у нас є та духовність, якої нема у сусідів».

Режисер, художник-постановник, мультиплікатор Оксана Карпус створює архетипи героя у мультиплікації. «Щодо українського дитячого кіно і створення архетипу героя, то проблема справді є. Для цього має бути ідеологічна політика спрямована на розвиток образів, які несуть духовність, цінності, архетипи. – вважає мультиплікатор. – Сьогодні падає загальний рівень якості мультиплікації та кіно. Виробництво лише серіалів та шоу занижує планку. Діти навіть не знають про існування українського мультфільму і про ту продукцію, яку ми виготовляємо. Мас-медійне виховання – це те, чого нам так не вистачає в Україні».

Представник руху «Простір свободи», засновник сайту «Тексти» Сергій Шамайда сказав, що для нього ключовим словом круглого столу є свідомість. «Адже для нашого руху важливим є свідома дія людей із власної волі. – стверджує доповідач. - По-друге, свідомих медіа дуже бракує в Україні, а вальдорська освіта – це той ковток, якого спрагло потребує зараз українське суспільство. Зрештою, всі організації тут об’єднує найголовніше – бажання діяти свідомо».

Психіатр, представник громадського об’єднання «Інститут громадського лідерства» Наталія Забродська: «Щоденно на прийомах я бачу руйнівний вплив медіа на психіку своїх пацієнтів, це особливо стосується новин. Нам потрібен час, що знайти своїх етичних лідерів і за допомогою медіа висвітлювати їх діяльність. Хай це будуть люди культури, освіти, мистецтва».

Голова Київської Спілки Ініціативної Молоді (СІМ) Ольга Іванова: «Ми займаємося неформальною освітою та креативним дозвіллям, проводимо тренінги, що ставлять собі за мету освіту та просвіту. Приємно, що люди тут всі близькі по духу та меті. Сьогоднішній освіті не вистачає духовності, яку варто шукати у духовних писаннях».

Керівник проектів Благодійного фонду Богдана Гаврилишина Наталія Маціпура більш позитивно налаштована щодо стану освіти: «Я була експертом з ринку праці в Україні, тому про освіту можу сказати наступне. Освіта у нас хороша, зокрема візьмімо до уваги показники перемог на олімпіадах наших студентів. Інша річ, коли йдеться про самоосвіту. Але судячи з наших відборів студентів, і тут справи йдуть добре, молодь відповідає всім нашим вимогам щодо досвіду у громадській роботі, знань мов».

Громадський активіст, журналіст Ігор Луценко проілюстрував тематику справжнього героїзму сценою із грузинсько-російської війни. «Це був найбільший героїзм, який мені доводилося коли-небудь побачити на власні очі: селяни чекали поруч із своїми хатами, щоб відбомбили російські літаки і вони могли зібрати хліб. Героїка – це виконання свого призначення попри всі обставини», - зазначає журналіст.

Художниця, член Спілки художників України Олександра Гордієць: «Традиційна школа намагається зробити з дітей тих, ким вони не є, а ми навіть не очікуємо від дітей, що вони можуть бути такими, як вони, власне, є. Дуже важливо – не дати дитині загубити себе в дитинстві. Варто сприяти тому, щоб наші діти ставали творцями у майбутньому».

Координатор міжнародного руху «На підтримку національних та етнічних мов та культур» в Україні Теодоріна Каміс-Ваврик прийшла на круглий стіл, щоб зрозуміти, яким зараз є герой. «Зараз стерті чіткі межі героя. І дітям, і батькам його важко розпізнавати. Сьогодні вважається героїзмом навіть повернення загублених документів. Цікаво, чому воно так склалося і як в такому світі навчати дітей», - говорить Теодоріна Каміс-Ваврик.

Генеральний продюсер Навколосвітнього Каравану «Еко-Культура» Володимир Сорока: «Зараз і тут створюється спільна позакомерційна, позарелігійна,  позаполітична платформа взаємодії. І коли ми хочемо побудувати на ній наше майбутнє, а нас спокушають економічними доцільностями за рахунок екології – сланцевий газ, або за рахунок інституту сімї  – ювенальна юстиція, немає значення звідки ці хвороби взялись - із заходу чи сходу, треба вчитися трансформувати негатив у позитив, проблеми у питання, а небезпеки – у джерело консолідації».

Андрій Мірошниченко, співголова “ECCM”, організатор заходу, сказав, що ініціація, зцілення архетипу героя почалася вже з першим словом учасників. Людмила Авескулова, Президент «Ліги Культури», додала: «Наступним кроком має стати перетворення цієї теми конференції у чітку позицію, цінності героя, якого ми хочемо мати у майбутньому».

Оспівування української героїки кобзарем Тарасом Силенком стало логічним завершенням та зрезонувало з відчуттями, настроєм, баченнями та думками усіх присутніх на круглому столі.

Організатори та учасники круглого столу планують зустрітися невдовзі у форматі робочих сесій, де вибудовуватимуть концептуальні проекти та спільні кроки взаємодії, що зокрема будуть реалізовані у «Всеукраїнському конкурсі діючих освітніх ініціатив третього тисячоліття».

Список учасників круглого столу:

Людмила Авескулова, Президент «Ліги Культури»
Олег Андрос, Спілка вільних журналістів «Природа над усе», співавтор книги «Територія Духу»
Олександр Афонін, Керівник Всеукраїнської асоціації книговидавців і розповсюджувачів
Юлія Бережко-Камінська, Журнал «Пульсар Приірпіння»
Валентина Бондаренко, президент МА «АУРА»,
Олена Бушинська, редактор сайту МА «АУРА»,
Олександра Гордієць, художниця
Сергій Гриневич, письменник, цілитель
Наталія Заброцька, ГО «Інститут Громадського Лідерства»
Олена Задорожко, секретар МА «АУРА»
Ганна Заклецька-Буряк, член оргкомітету Відкритого Університету Свідомих Медіа
Ольга Іванова, голова Київської Спілки ініціативної Молоді (СІМ)
Теодоріна Каміс-Ваврик, Координатор міжнародного руху «На підтримку національних та етнічних мов та культур» в Україні
Оксана Карпус, режисер, художник-постановник, мультиплікатор
Андрій Катруца, Міжнародний рух «НАБАТ-2020»
Наталія Ковтун, доцент, ЖДУ ім. І. Франка
Анжеліка Комарова, Спілка вільних журналістів «Природа над усе», співавтор книги  «Територія Духу»
Віктор Литовченко, Центр Розвитку Суспільства
Надія Лозова, директор з PR і медіа напрямку проекту «Архетип»
Ігор Луценко, громадський активіст, журналіст
Людмила Мазур, Секретар Центру Гуманної Педагогіки
Дмитро Матвієнко, UMI Montessori School
Наталія Маціпура, керівник проектів Благодійного фонду Богдана Гаврилишина
Андрій і Дарина Мірошниченки, співголови “ECCM”
Катерина Перконос, музей популярної науки і техніки «Експериментаніум»
Кіра Ріца, оператор ІА «Інтеркультура»
Тарас Силенко, кобзар
Євгенія Словачевська, координатор Міжнародного руху «Дітям планети спільну мову»
Євген Сойкін, координатор проектів клубу «КОЛО»
Володимир Сорока, генеральний продюсер Навколосвітнього Каравану «Еко-Культура»,
Ангеліна Тимощук, координатор міжнародних комунікацій проекту «Архетип»
Сергій Хайхет, організатор «Морква Клубу»
Сергій Шамайда, Рух «Простір свободи», засновник сайту «Тексти»
Ірина Шастал, Співголова Асоціації Вальдорфських шкіл в Україні, вчитель
Світлана Шилова, фотограф ІА «Інтеркультура»
Євгенія Шляпіна, організатор фестивалю «Нова Свідомість»

Експерт:
Людмила Авескулова, президент «Ліги культури»,

Організатори:
Всесвітній рух «Еко-Культура»,
Міжнародна медіаосвітня організація «Earth Citizens for Conscious Media»,
Міжнародна Асоціація «АУРА»,
Музей популярної науки і техніки «Експериментаніум».

Інформаційна підтримка: Інформагенція «Інтеркультура».

м. Київ, 29 квітня 2013 року
themiroshnychenko@gmail.com 067 900 91 97

 

 


0


Опубликовать