Warning: fopen(counters/21066_cnt.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 16

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 17

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 18
:: О нас ::
 
 
AddWeb.ru - раскрутка сайта, 

продвижение сайта
Rambler's Top100 Рисунки, кроссворды, анекдоты, шутки, филателия, нумизматика, ноты для фортепиано, математика, каталог сайтов

Счётчик:
хостов сегодня | хитов сегодня
хитов всего Украина онлайн Неофіційна газета Природа України. Екологія, охорона природи, краєзнавство, туризм... Дерибан Збережи старий Київ ОЛЕГ АНДРОС SOS-animals Green Art ????? Банер Соломенка Здорова Україна
См. новые поступления
в раздел "Карикатуры"

   
НА ГЛАВНУЮ   НА ФОРУМ   ГОСТЕВАЯ
Анонс

Експерт: Реконструкція Поштової площі збільшить кількість ДТП


 

Ігор ТИЩЕНКО, коаліція «За доступний громадський простір», Ірина БОНДАРЕНКО, Асоціація велосипедистів Києва 

 


Асоціація велосипедистів Києва

При реконструкції Поштової площі не враховували рух велосипедистів та нормальний прохід пішоходів та людей з обмеженими фізичними можливостями, тож існує доволі висока ймовірність, що ці категорії учасників дорожнього руху будуть порушувати організований режим проїзду площі, і варто очікувати збільшення кількості ДТП за участі велосипедистів та пішоходів на Поштовій.

Так, для велосипедистів пропонується небезпечно проїжджати тунель, перелаштовуючись у третю-четверту смугу, та виїжджати з нього, несподівано опиняючись у третій смузі - зліва від швидкісного потоку автомобілів - без жодної додаткової організації їхнього руху. Це означає, що у місцях в'їзду-виїзду з тунелю слід очікувати ДТП за участі велосипедистів.

Пішоходам пропонується спускатися у єдиний вузький перехід зі сходами або ескалаторами, який буде торговельним центром. Зважаючи на те, що одну велику пішохідну зону (вулицю Сагайдачного) від іншої (Поштової площі) будуть відділяти чотири швидкісні смуги руху, слід очікувати, що пішоходи будуть перебігати ці смуги і спричиняти ДТП - так само, як це стається на Поштовій зараз.

"Поштова площа є типовим прикладом автомобілецентричного розвитку міста, від якого уже 20 років як відмовилися міста Європи. Тут не думали про пішоходів та велосипедистів - тільки про ту меншість киян, які мають автомобіль. Виступ віце-прем'єр-міністра під час огляду реконструкції Поштової довів, що в Україні досі панують застарілі стереотипи щодо розвитку транспорту. Уся Європа зрозуміла: більше доріг - більше машин, і намагається розвивати натомість громадський та велотранспорт. А Україна дозволяє собі мислити застарілими стандартами і витрачати на це величезні бюджетні кошти", - заявив координатор коаліції "За доступний громадський простір" Ігор Тищенко.

Контакти:
Ігор Тищенко, 
координатор коаліції «За доступний громадський простір»,
093 487 68 53

Ірина Бондаренко,
координаторка Асоціації велосипедистів Києва,
097 699 10 38

 

 

 


0


Опубликовать