Warning: fopen(counters/21307_cnt.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 16

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 17

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 18
:: О нас ::
 
 
AddWeb.ru - раскрутка сайта, 

продвижение сайта
Rambler's Top100 Рисунки, кроссворды, анекдоты, шутки, филателия, нумизматика, ноты для фортепиано, математика, каталог сайтов

Счётчик:
хостов сегодня | хитов сегодня
хитов всего Украина онлайн Неофіційна газета Природа України. Екологія, охорона природи, краєзнавство, туризм... Дерибан Збережи старий Київ ОЛЕГ АНДРОС SOS-animals Green Art ????? Банер Соломенка Здорова Україна
См. новые поступления
в раздел "Карикатуры"

   
НА ГЛАВНУЮ   НА ФОРУМ   ГОСТЕВАЯ
Анонс

Тарифи на громадський транспорт – 30 листопада 2013 р. о 12:00 під будівлею КМДА відбудеться мітинг проти подорожчання проїзду в комунальному транспорті. Приходь і скажі свое рішуче НІ подорожчанню! За безкоштовний проїзд!

 

Прес-центр «Форум» 

 

30 листопада 2013 р. о 12:00 під будівлею КМДА відбудеться мітинг проти подорожчання проїзду в комунальному транспорті. Приходь і скажі свое рішуче НІ подорожчанню!

Київська влада готує підвищення ціни на проїзд у комунальному транспорті. Під виглядом введення прогресивної системи «єдиного квитка» до нас просто залазять у кишеню: якщо зараз проїзд у метро коштує 2 грн., а в наземному транспорті 1.50, то в новому році ціна в усьому комунальному транспорті «покращиться» щонайменше до 3 грн. Чи виросла ваша зарплатня в 1,5-2 рази? Навіщо платити більше?
Доходи від підвищення тарифів не підуть на зарплатню працівникам та працівницям комунального транспорту.  П’ять років тому, коли вартість проїзду піднімали з 50 коп. до 2 грн., метрополітенівцям обіцяли, що їм за ці гроші піднімуть зарплатню; вони повірили – і даремно. Ніхто нічого не отримав. Зараз працівникам «Київпастрансу» не платять зарплатню за літо; навряд чи вони її дочекаються внаслідок підняття тарифів. Частина грошей дістанеться приватній фірмі, яка встановить у транспорті обладнання для стягування «покращеної» оплати за проїзд. Не забудуть про себе і чиновники – їм потрібно чимось заправляти свої авто. Подорожчає проїзд і в маршрутках – їх власникам також хочеться їсти.
Політики не користуються громадським транспортом, їх не цікавить ціна проїзду в метро. Для опозиції головна проблема в «нелегітимності» Київради – вона хоче сама прийти до «легітимної» влади в місті, щоб власноруч піднімати тарифи і годувати «своїх» чиновників та бізнесменів.
Політики, капіталісти та чиновники розповідають нам про збитковість нинішніх тарифів, але не наводять ніяких розрахунків, пропонуючи повірити їм на слово. Але коли тарифи піднімалися минулого разу, говорилося, що тепер вони на нормальному «економічно обгрунтованому» рівні!
Насправді, громадський транспорт і не мусить бути прибутковим. Це не бізнес, а елемент соціальної інфраструктури. Збитковість комунальних перевезень – це норма. Покриватися збитки повинні за рахунок дотацій з міського та державного бюджетів. Гроші на це знайти нескладно - як мінімум можна зекономити на люксових умовах утримання посадовців. Також можна обкладати додатковими зборами власників дорогих приватних авто, які користуються дорожньою інфраструктурою, збудованою за громадський рахунок, і заважають громадському транспорту. Обмеження в’їзду в центр для приватних та вантажних машин, збільшення бюджетного фінансування комунального транспорту та доріг, заборона урядових кавалькад з перекриванням проїзду, відновлення та розширення мережі трамвайних колій, розвиток практики виділених смуг, прозорість витрат на всіх рівнях - усе це дозволить зробити комунальний транспорт якісним і дешевим у обслуговуванні. Нехай власники “палаців на колесах” платять за комфортний і дешевий проїзд у громадському транспорті, а не навпаки!
Ми переконані, що комунальний транспорт повинен бути єдиною зручною системою, а проїзд у ньому – безкоштовним. Його цілком можливо фінансувати за рахунок бюджету в місті, де лише за офіційними даними понад 300 мільйонерів отримали 5,5 млрд грн. доходу в 2012 році. На перший погляд, концепція безкоштовного муніципального транспорту здається утопією, але досвід Талліна доводить протилежне, і як це не парадоксально, навіть свідчить про сприяння безкоштовного проїзду економічному становищу естонської столиці завдяки зниженню кількості автомобілів на дорогах на 15% і підвищенню платоспроможності громадян! Транспорт має сприяти добробуту трудящих громадян, а не посадовців та комерсантів, що здійснюють посередництво в отриманні доходів транспортної інфраструктури!

 


Тож наші вимоги виглядають наступним чином:

  • Переведення комунального транспорту на повністю безкоштовну основу;
  • Повне розкриття бухгалтерських книг КП «Київпастранс» і КП «Київський метрополітен». В цій сфері немає місця для конфеденційності! Міська громада повинна мати доступ до повної інформації про підприємства, які їй належать;
  • Оновлення та збільшення парку транспортних засобів, суттєве підвищення оплати праці робітників пасажирського транспорту.
  • Радикальне скорочення штату управлінців у комунальному транспорті. Якщо ці люди не вміють керувати підприємствами без підвищень тарифів і затримки зарплат, їх не потрібно утримувати за рахунок трудящого населення;
  • Розширення та оновлення тролейбусного, автобусного, трамвайного парків;
  • Виділення окремих дорожніх смуг, призначених лише для руху комунального транспорту;
  • Поступове розширення мережі станцій метрополітену, швидкісного трамваю та міської електрички.
  • У влади є усі необхідні матеріальні засоби для виконання цих вимог, але немає наміру щось змінювати. Давайте переконаємо її у необхідності таких змін! Долучайтеся до нашої кампанії проти підвищення цін на проїзд, очікуйте анонсів акцій і стежте за новинами:

     

    СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ:
    Facebook.
    Vkontatkte.

     

     

     


    0



    Опубликовать