Warning: fopen(counters/21547_cnt.php) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 16

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 17

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/home/iwtbteam/data/www/forumspaskiev.org.ua/_counter.php on line 18
:: О нас ::
 
 
AddWeb.ru - раскрутка сайта, 

продвижение сайта
Rambler's Top100 Рисунки, кроссворды, анекдоты, шутки, филателия, нумизматика, ноты для фортепиано, математика, каталог сайтов

Счётчик:
хостов сегодня | хитов сегодня
хитов всего Украина онлайн Неофіційна газета Природа України. Екологія, охорона природи, краєзнавство, туризм... Дерибан Збережи старий Київ ОЛЕГ АНДРОС SOS-animals Green Art ????? Банер Соломенка Здорова Україна
См. новые поступления
в раздел "Карикатуры"

   
НА ГЛАВНУЮ   НА ФОРУМ   ГОСТЕВАЯ
Анонс

Проведення адмінреформи в сфері охорони довкілля стало причиною порушення закону про архівний фонд

 

 

 

МБО «Екологія – Право – Людина»

 

 

Архіви ліквідованих внаслідок адмінреформи державних управлінь охорони навколишнього природного середовища в областях не були в більшості випадків передані до новостворених департаментів екології та природних ресурсів обласних адміністрацій. Експерти МБО «Екологія – Право – Людина» (ЕПЛ) пропонують державі конкретні дії для подолання цієї проблеми.

На виконання Постанов Кабінету Міністрів України від 13 березня 2013 р. № 159 «Про ліквідацію територіальних органів Міністерства охорони навколишнього природного середовища» та від 15.05.2013 №338 «Про збільшення граничної чисельності працівників обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій» замість Державних управлінь охорони навколишнього природного середовища в областях створені департаменти екології і природних ресурсів при облдержадміністраціях.

Як вдалось з’ясувати ЕПЛ, державними управліннями охорони навколишнього природного середовища в областях не булоорганізованоцентралізованепереданнядокументації, створеної і отриманої в процесі діяльності держуправлінь, до державного архіву.

 «Адмінреформа здійснена таким чином, щоб спадковість природоохоронної системи була обірвана,– розповідає виконавчий директор ЕПЛ Олена Кравченко. – Таким чином, все, що робили понад 20 років державні органи в системі Мінприроди, зникло в невідомому напрямку. З відповідей, які ми отримали від Мінприроди України, зрозуміло, що в Міністерстві по суті не знають про долю архівів і про результати роботи ліквідаційних комісій в областях».

Відповідно до  статті 92-1 КпАПУ, недбале зберігання, псування, незаконне знищення, приховування, незаконна передача іншій особі архівних документів, порушення порядку щодо доступу до зазначених документів, а також неповідомлення державної архівної установи про наявні архівні документи в разі виникнення загрози знищення або значного погіршення їхнього стану є протиправними діями і караються законодавством.

Мінприроди України повідомило нам, що жодних доручень щодо передачі архівів Держуправлінь при їхній ліквідації до Мінприроди не було, і жодної інформації про  їхню долю Міністерство сьогодні не має.

«Сьогодні втрата та занедбання архівів відбулась практично в усіх територіальних підрозділах Мінприроди, – пояснює Олексій Василюк. – При цьому, жодних конкретних доручень щодо цього питання не було надано ліквідаційним комісіям колишніх Держуправлінь, що покладає всю відповідальність за страту архівів на них».

Експерти ЕПЛ  з метою подолання цієї проблеми пропонує зробити таке:

1. Створити на базі Мінприроди України єдиний архів матеріалів стосовно природно-заповідного фонду України. З цією метою Мінприроди необхідно отримати у  новостворених підрозділах обласних державних адміністрацій копії всіх наявних матеріалів щодо існуючих та перспективних територій природно-заповідного фонду у кожній з областей, містах Києві і Севастополі. Перевірити дотримання ліквідованими  установами законодавства про архівний фонд України. 

2. Видати постанову КМУ, якою доручити всі архіви ліквідованих ДУОНПС передати новоствореним департаментам екології та природних ресурсів ОДА з відповідним наданням переліків  каталогів таких архівних матеріалів до Мінприроди.

Експерти ЕПЛ продовжують з’ясовувати долю обласних екологічних архівів та аналіз проведеної адмінреформи в галузі, що стосується охорони довкілля. З подальшими результатами свого дослідження ЕПЛ ознайомить всіх зацікавлених найближчим часом.

За додатковою інформацією звертайтеся:

Олена Кравченко, emailoffice@epl.org.uaokravchenko@epl.org.ua

Олексій Василюк, vasyliuk@gmail.com

 

 

ДОВІДКА:

1.Реформа  державного управління в Україні у 2009-2012 роках почалася з прийняття Указу Президента України від 9 грудня 2010 р. № 1085 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади». 16 жовтня 2012 р. Верховна Рада України прийняла закон № 5456-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації повноважень органів виконавчої влади у сфері екології та природних ресурсів, у тому числі на місцевому рівні". Відповідно до цього закону з чинних законів Україні, що стосуються функцій територіальних підрозділів Міністерства екології та природних ресурсів України, всі формулювання, дотичні до органів Мінприроди в областях замінені на нові, дотичні до неіснуючих на той час профільних департаментів обласних державних адміністрацій. В результаті Кабінет Міністрів України скасував підрозділи Мінприроди постановою від 13 березня 2013 р. № 159 «Про ліквідацію територіальних органів Міністерства охорони навколишнього природного середовища» і створив умови для появи нових, близьких за функціями органів при облдержадмінстраціях (Постановавід 15 травня 2013 р. № 338  «Про збільшення граничної чисельності працівників обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій»).

 

2. Дослідження ЕПЛ проводить за підтримки програми «Громадянське суспільство та належне врядування» Міжнародного фонду «Відродження» в рамках проекту ««Адміністративна реформа у сфері охорони довкілля: наслідки та шляхи покращення».

Мета програми – сприяти участі об’єднань громадян у здійсненні моніторингу діяльності органів публічної влади, захисті й лобіюванні спільних інтересів різних соціальних груп, а також забезпечувати їхнє залучення до процесу вдосконалення та впровадження нормативно-правових актів на загальнодержавному й місцевому рівнях.

www.irf.ua

Міжнародна благодійна організація «Екологія-Право-Людина» (ЕПЛ) заснована у 1994 році з метою надання допомоги у захисті екологічних прав фізичним та юридичним особам, захисту довкілля в інтересах суспільства, сприяння розвитку природоохоронної справи, екологічної освіти, науки та культури.

www.epl.org.ua 

 

 

 

 

 


0



Опубликовать