:: О нас ::
 
 
AddWeb.ru - раскрутка сайта, 

продвижение сайта
Rambler's Top100 Рисунки, кроссворды, анекдоты, шутки, филателия, нумизматика, ноты для фортепиано, математика, каталог сайтов

Счётчик:
хостов сегодня | хитов сегодня
хитов всего Украина онлайн Неофіційна газета Природа України. Екологія, охорона природи, краєзнавство, туризм... Дерибан Збережи старий Київ ОЛЕГ АНДРОС SOS-animals Green Art ????? Банер Соломенка Здорова Україна
См. новые поступления
в раздел "Карикатуры"

   
НА ГЛАВНУЮ   НА ФОРУМ   ГОСТЕВАЯ
Анонс

Наслідки адмінреформи для заповідної справи

 

 

Олексій ВАСИЛЮК, Олена КРАВЧЕНКО, Наталія ПРОЦЬ

 

 

Реформа державного управління в Україні у 2010-2013 роках припинила існування Державної служби заповідної справи і всіх територіальних органів Міністерства екології та природних ресурсів України. Зробивши це, держава унеможливила процеси розвитку мережі природно-заповідного фонду в Україні. Відповідно до Закону України «Про природно-заповідний фонд України», створювати заповідні об’єкти та керувати їхньою діяльністю мають саме ці, зараз скасовані органи.

Протягом 1992-2013 років частка природно-заповідного фонду в Україні збільшилася  з 2,18% до 6,05%. При цьому Закон України «Про загальнодержавну програму формування національної екологічної мережі України на 2000-2015 роки» (2000) та Закон України «Про основні засади державної екологічної політики України на період до 2020 року» (2010), відмічають необхідність створення до 2015 року 10,4% природно-заповідного фонду та до 2020 року – 15%. Тобто за наступні 9 місяців, кількість заповідних територій в Україні повинна зрости вдвічі.

В той же час, внаслідок адмінреформи, за 2009-2013 роки, кількість держслужбовців, які займаються створення заповідних територій, знизилась з 56 осіб до 1 працівника.

 

Експерти ЕПЛ продовжують аналіз проведеної адмінреформи в галузі, що стосується охорони довкілля. З подальшими результатами свого дослідження ЕПЛ ознайомить всіх зацікавлених найближчим часом.

 

За додатковою інформацією звертайтеся:

Олена Кравченко, okravchenko@epl.org.ua

Наталія Проць, nataliprots@gmail.com

Олексій Василюк, vasyliuk@gmail.com, 097 1000 473

 

ДОВІДКА:

1.Реформа  державного управління в Україні у 2009-2012 роках почалася з прийняття Указу Президента України від 9 грудня 2010 р. № 1085 «Про оптимізаціюсистемицентральнихорганіввиконавчоївлади». 16 жовтня 2012 р. Верховна Рада України прийняла закон № 5456-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації повноважень органів виконавчої влади у сфері екології та природних ресурсів, у тому числі на місцевому рівні". Відповідно до цього закону з чинних законів Україні, що стосуються функцій територіальних підрозділів Міністерства екології та природних ресурсів України, всі формулювання, дотичні до органів Мінприроди в областях замінені на нові, дотичні до неіснуючих на той час профільних департаментів обласних державних адміністрацій. В результаті Кабінет Міністрів України скасував підрозділи Мінприроди постановою від 13 березня 2013 р. № 159 «Про ліквідацію територіальних органів Міністерства охорони навколишнього природного середовища» і створив умови для появи нових, близьких за функціями органів при облдержадмінстраціях (Постановавід 15 травня 2013 р. № 338  «Про збільшення граничної чисельності працівників обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій»).

 

2. Дослідження ЕПЛ проводить за підтримки програми «Громадянське суспільство та належне врядування» Міжнародного фонду «Відродження» в рамках проекту ««Адміністративна реформа у сфері охорони довкілля: наслідки та шляхи покращення».

Мета програми – сприяти участі об’єднань громадян у здійсненні моніторингу діяльності органів публічної влади, захисті й лобіюванні спільних інтересів різних соціальних груп, а також забезпечувати їхнє залучення до процесу вдосконалення та впровадження нормативно-правових актів на загальнодержавному й місцевому рівнях.

www.irf.ua

Міжнародна благодійна організація «Екологія-Право-Людина» (ЕПЛ) заснована у 1994 році з метою надання допомоги у захисті екологічних прав фізичним та юридичним особам, захисту довкілля в інтересах суспільства, сприяння розвитку природоохоронної справи, екологічної освіти, науки та культури.

www.epl.org.ua 

 

 


0



Опубликовать